Sunday, December 18, 2011

Christmas update

Eindelijk nog wat foto's van de kerstdecoratie in huis.
Allereerst de schouw nog even van dichtbij:


Zal vanavond een foto maken met de kaarsjes en de open haard aan. Ziet er gezellig uit!

Dan nog een hoekje:


 Voor het raam heb ik twee takken gehangen. Ze komen gewoon uit het bos. Eerst even laten drogen en daarna de één een laagje witte verf en de ander een laagje zilveren verf gegeven. Ik heb ze bijeen gebonden met jute en er leuke (kerst)dingetjes aan gehangen. Sterretjes en hartjes van berkenschors, een rotan hartje en kleine cadeautjes ingepakt in muziekpapier.



Op de houten pilaren die ik samen met mijn man van pallethout heb gemaakt nu lichtbollen gelegd. Ziet er ook erg leuk uit als ze branden.


Liefs Wendy

1 comment:

  1. Volgens mij heb ik dit jaar een zwak voor rendieren, ik vind het rendier op de eerste foto ook erg mooi! Leuke kerstdecoraties heb je in huis!

    Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!