Sunday, December 11, 2011

More Christmas decoration

Pff wat gaat de tijd toch snel! Heb zoveel dingen in mijn hoofd die ik wil doen/maken, maar heb tijd tekort.
Dus hier even snel wat losse foto's van wat nieuwe kerstversieringen en ik hoop snel terug te zijn om het geheel te laten zien.

Deze boompjes heb ik vorig jaar gemaakt. Je ziet ze veel op Amerikaanse blogs.



Mooi windlicht opgevuld met sneeuwballetjes en berkenschors hartjes en sterretjes. Hij krijgt een mooi plekje in het kerstinterieur.



De windlichten veranderen altijd met de seizoenen mee.



En tot slot, simpel maar wel een leuk resultaat: gewoon een leeg potje, beetje kunstsneeuw en een waxinelichtje erin, stukje jute eromheen en klaar.

Nu ga ik gauw aan de slag. Tot snel!

Liefs Wendy

2 comments:

  1. Wat een leuke spulletjes allemaal!
    Wat zijn de kerstboompjes origineel.
    Ik volg jullie graag, dus ik zou zeggen tot de volgende post!

    En natuurlijk erg leuk dat jullie meedoen aan de Give-Away :)

    Groetjes,
    Esther

    ReplyDelete
  2. I saw the birdhouses in your header! Yours turned out great. I love the book trees you made as well!

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!