Sunday, January 8, 2012

Cup and saucer cake stand

Vorige week werden we uitgenodigd door onze nieuwe buurtjes om gisterenavond naar de verjaardag van de buurvrouw te komen. Maar omdat ze er nog maar net wonen, wist ik niet zo goed wat ik zou geven. Wel wist ik dat ze van groen houdt. En toen we vorige week even op de koffie gingen, hadden ze allerlei hapjes enz. Hartstikke leuk en gezellig. Dus toen dacht ik....ze zal een etagere vast wel leuk vinden. Met groen natuurlijk!



Heb hem gevuld met koekjes en daarna ingepakt in cellofaan.


En gelukkig...het was een succes! Ze vond hem hartstikke leuk! Mooi, missie geslaagd!

7 comments:

  1. Wat een mooi cadeau en dan ook nog helemaal in de stijl/kleur van de buurvrouw, leuk om zo cadeautjes te geven en nog leuker om te krijgen.
    De luiertaart van de vorige post was ook erg leuk.

    Fijne dag!!
    ♥Eefie

    ReplyDelete
  2. Een geweldig leuk idee. Ziet er mooi uit.

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  3. Wat een super leuk idee, en lekker ;-)!

    Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete
  4. Wat leuk zeg, ik kan me voorstellen dat de buurvrouw er blij mee was!

    Groetjes,
    Esther

    ReplyDelete
  5. Hallo Bianca en Wendy,
    Wie vindt zo´n etagere nou niet leuk. Hartstikke mooi, van die kopjes met bordjes. En de kleuren, daar wordt je spontaan vrolijk van..
    Met heerlijke koekjes is dit meteen een fantastisch origineel cadeautje...
    Ik wens jullie een heel fijne week nog,
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete
  6. Hoi Wendy,
    Als je een link wilt plaatsen ga je naar ontwerpen, in de rechterzijbalk kun je een gadget toevoegen, dankies je voor afbeelding, als je mijn afbeelding opslaat op jouw computer dan kun je die invoegen en evt. een link erbij zetten door mijn blognaam te kopiëren uit de adresbalk.
    Ik hoop dat het lukt!!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    ReplyDelete
  7. Hey Meides..
    Ik vind het helemaal leuk!! Je komt ze wel vaker tegen op internet in allerlei soorten..vind deze erg fleurig geworden. Je buuf was er vast erg blij mee..Ik kon jullie niet vinden bij mijn volgers maar ik heb me bij jullie ook aangemeld..
    Fijn weekend en lieve groetjes, Elly

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!