Sunday, January 15, 2012

Moss heart and wreath

Ik wil eerst even wat met jullie delen. Ik heb van de week het heerlijke nieuws gekregen dat ik vanaf 1 februari 4 dagen kan gaan werken! O heerlijk wat ben ik blij. Ik wilde dit al een hele tijd, maar nu ik een nieuwe werkplek heb, is het eindelijk zover. Eindelijk wat meer tijd voor mijn mannetje, (die onregelmatig werkt, waardoor we elkaar af en toe haast niet zien) mijn zus (die ook onregelmatig werkt) en nichtje, hobby's en bloggen natuurlijk. Woohoo!

Gisteren hadden we weer een verjaardag dus ben ik weer aan de slag gegaan om iets leuks te maken. Het was gewoon iets kleins voor erbij, want de jarige vriendin houdt erg van sieraden, dus ik had een mooie armband voor haar gekocht. Ik ben begonnen met een krans te bekleden met mos, maar kwam al snel tot de conclusie dat dit hem niet was. Het moest iets lievers zijn. De krans heeft nu dus een andere bestemming gekregen en staat op tafel.



Nu nog met een kaars erin, maar straks gaan er bolletjes in en kleed ik hem nog wat verder aan.

Nu had ik laatst ergens op een blog leuke hangers gezien in de vorm van een hart, bekleed met mos. (Als iemand weet waar ook alweer, laat me even weten dan kan ik het vermelden.) (Update: bedankt Gerry, het was inderdaad bij Patricia van All Seasons) Dat moest 'em worden! Ik heb nog een aantal van die ijzeren kledinghangers van de stomerij. Ze zijn best stug om te buigen, maar met behulp van een tang en een hamer lukt het wel. Dit is het resultaat:



Heb hem ingepakt in cellofaan en de armband er met een leuke strik aangehangen.

Liefs Wendy

6 comments:

  1. Als ik het goed begrijp ga je vanaf 1 februari minder werken, gelijk heb je hoor! Het leven bestaat niet uit werken alleen...er zijn nog heel veel andere dingen die ook heel erg leuk zijn! Ik ben nadat de kids geboren werden nooit gestopt - daar ben ik ook altijd nog blij om - maar met 15 uur per week ben ik ook dik tevreden!! Meer hoeft van mij echt niet!

    Wat heb je een mooi moshart gemaakt, het ziet er prachtig uit!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete
  2. Hallo Wendy,
    Wat heerlijk dat je straks wat meer vrije tijd zult hebben. Wat zal die snel verdeeld zijn tussen man, zus, nichtje en al je hobby´s. Je hebt een prachtige hartenkrans gemaakt. Ik heb hem ook gezien, maar weet ook niet meer waar dat was. Je ziet ook zoveel moois met al die blogs...
    Je vriendin is hier vast heel erg blij mee, kan niet anders. Toch weer heel anders dan een ronde krans... inderdaad veel liever...
    Ik wens je nog een heel fijne zondag.
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete
  3. Wat fijn Wendy, dat je wat minder kunt werken en wat meer tijd tijd kunt besteden aan prive-dingen/mensen.
    En je hebt een prachtig moshart gemaakt. Ik denk dat je die gezien hebt bij All Seasons van Patricia.

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  4. Heerlijk dat je de tijd kunt verdelen, vrije tijd en werken, tijd voor je hobbys' leuk hoor.
    Je krans en hart zijn allebei erg leuk, ik heb er laatst ook een paar gemaakt ook met de kledinghangers...ik heb er één met berkentakken omwikkeld en de ander ook met mos, je kunt hem steeds weer aanpassen. Je vriendin zal erg blij zijn met een persoonlijk cadeau.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    ReplyDelete
  5. Wat fijn dat je wat minder gaat werken. Ik vind het een heel erg leuke krans geworden en zo lief in hartvorm! Je vriendin was er vast erg blij mee.
    Fijne avond,

    Groetjes,
    Esther

    ReplyDelete
  6. Wat lief dat je me even kwam vertellen over je moshart. Die heb je wel erg mooi gemaakt, je vriendin zal daar erg blij mee zijn, mooi symbool een hart ♥
    Ik stuur je hierbij de link van de post die je waarschijnlijk bedoelde, je mag heb wel doorlinken in je post, als je dat leuk vind..
    http://pjallseasons.blogspot.com/2011/11/mosharten-deel-2.html
    Ik wens je een hele mooie dag, geniet van de zon, dat doet de mens zoveel goeds..

    Lieve groet,
    Patricia

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!