Sunday, January 22, 2012

Nursery

Begin januari mochten onze buren hun tweede kindje verwelkomen: een zoon! Dus gingen we een week of twee geleden op kraamvisite. Na het bewonderen van de baby, lieten ze vol trots het kamertje zien. Nou zei mijn buurvrouw altijd dat ze niet zo creatief is, maar die uitspraak is vanaf nu verleden tijd. Niet zo creatief; ze hadden bijna alles zelf gedaan en gemaakt! En het is geweldig geworden! In de hoop dat ze het niet raar vond, heb ik gevraagd of ik foto's mocht maken. Gelukkig vond ze dat helemaal niet raar en zelfs een eer! En nog beter: ik mag het met jullie delen!

De sterren voor het raam zijn ieder voorzien van een letter van zijn naam.
Ze hebben de meubels die eerst blank grenen waren, zelf de sloophout-look gegeven met krijtverf.


Super goed gelukt als je het mij vraagt. Ook de plankjes aan de muur, een restantje van de vloer uit de woonkamer, hebben ze op dezelfde manier behandeld.

Aan de ene muur hangt een leuke canvas. Ook hier zitten stukken plank van de vloer achter voor een stoere touch.


En op de andere muur, mijn persoonlijke favoriet: een geweldig leuke boom. Inclusief uiltje, vogelhuis en kapstokjes. Zelf gemaakt van behang. Is 'ie niet super?


Echt een geweldig kamertje. Ik ben ervan overtuigd dat onze kersverse buurjongen hier heerlijk zal slapen!
Bedankt lieve buuf, dat ik dit mocht doen.

Liefs Wendy

9 comments:

  1. Nou ja, wat heet niet creatief. Ik vind het heel creatief en zo origineel! En de kleuren zo mooi op elkaar afgestemd.
    Vertel de buurvrouw maar dat ik haar heel cretief vind.

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  2. Je mag je buurvrouw een compliment geven hoor..wat ontzettend leuk en de boom...wow...
    Een superkamer.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    ReplyDelete
  3. Hoi Wendy,
    Jouw buurvrouw is zeker heel creatief, bijna net zo creatief als jij bent... Wat leuk dat je daar foto´s mocht maken en ze met ons mocht delen. Wat een prachtig kamertje hebben ze voor hun zoontje gemaakt, en wat een inspiratie...
    Ik wens jullie een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete
  4. Wat een geweldige babykamer! Ik vind het prachtig.

    Groetjes,
    Esther

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke babykamer.
    Groetjes Nelly

    ReplyDelete
  6. leuk dat je me gaat volgen, ik ben gelijk ook even jou blog gaan bewonderen, ziet er gezellig uit. ik ga ook volgen hoor.
    groetjes en een fijne week. lianne

    ReplyDelete
  7. Via via kom ik jou hier een bezoekje brengen
    en verbaas me ook over de creativiteit van je buurvrouw.
    Prachtig deze babykamer.
    Ook de andere posten van je blog gelezen/gekeken ennuh...
    ik ga je gezellig volgen hoor.
    Heb je zinom mij een tegen bezoekje te brengen....
    je bent van harte welkom.
    Fijne dag,
    Groetjes, Trudie.

    ReplyDelete
  8. Ha Wendy,

    wat is dat een leuk kamertje geworden,knap dat ze dat zelf gedaan heeft.

    fijne avond
    gr Stina

    ReplyDelete
  9. He zus

    Oh wat heb ze dat leuk gedaan zeg echt goed joh.
    Super leuk.

    xx

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!