Monday, January 16, 2012

Pillows

We hebben ze toch gekocht. De mooie kussens uit de wintercollectie van Braxton. We hadden ze al gezien bij een tuincentrum en vonden ze meteen erg mooi, maar wel wat duur. Toen we de week na kerst samen vrij waren, zijn we weer naar hetzelfde tuincentrum gegaan. En ja hoor...ze waren nu 40% afgeprijsd. Tja...dan moeten ze meteen mee natuurlijk. Mijn man is er haast nog blijer mee dan ikzelf. Ik was een beetje voorzichtig omdat het kleurenpalet op de bank nu uit balans is. Maar ja..dat passen we dan maar weer aan ;-).

7 comments:

  1. Mooie kussens. Ja, en als je ze dan met zoveel korting kunt krijgen, moet je ook je slag slaan.
    Geniet ervan!


    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  2. Ik vind hem echt prachtig, en het staat zo leuk op je bank. Dus dat wordt nog wat meer accesoires kopen in deze tint...
    Ook niet zo erg.
    Ik wens je nog een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete
  3. hallo Wendy, dank je voor je reactie!
    ik ga jou ook volgen, leuk een nieuw blog!!
    mooie kussens heb je gekocht, van het kussen rechts heb ik met kerst een kerstsok gekocht, zo mooi met het rendier!

    lieve groet van Tjits

    ReplyDelete
  4. Ik vind ze stoer !!! leuk hoor!!...xxx...

    ReplyDelete
  5. Ik vind je kussens heel stoer en uit balans...gewoon een kleurtje op de muur:)))
    Het is wel boffen dat je korting had.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    ReplyDelete
  6. Wat zijn ze leuk en dan ook nog een flinke korting, beter kan haast niet!

    Groetjes,
    Esther

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Wendy, wat leuk dat je mij gaat volgen, ik heb ook jouw blog bekeken en deze is ook prachtig, leuke decoraties en hele mooi sfeer dus ga ik jouw ook volgen...vele groetjes van Marjon

      Delete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!