Sunday, February 19, 2012

Deer painting

Een tijdje geleden had ik op het internet een mooi schilderij gezien van een hert. En zoals jullie inmiddels denk ik wel weten, hebben mijn man en ik wel iets met herten. Maar dat schilderij was wel erg duur. Toen heb ik aan Kim gevraagd of zij ook zoiets voor me zou kunnen maken. Ik ken Kim nog van een paar jaar geleden. We zijn eventjes collega's geweest. Toen wist ik nog niet dat ze zo goed kan schilderen. Echt mooie dingen maakt ze, als je op haar naam klikt, kun je op haar blog kijken.
In ieder geval, Kim was meteen enthousiast en ging aan de slag. Gisteren hebben we het schilderij opgehaald en meteen opgehangen thuis. Kijk maar even mee.




Ik moet er wel bij zeggen dat 'ie in het echt mooier is dan op de foto. Maar we zijn er heel blij mee.
Nogmaals bedankt hoor Kim! En als ik nog eens een schilderij zoek, dan weet ik je te vinden ;-).

Liefs Wendy

6 comments:

  1. Wat mooi Wendy, Kim heeft inderdaad talent!! En het feit dat zij het gemaakt heeft, maakt het schilderij meteen een stuk persoonlijker!

    Een fijne zondag! Lieve groet,Ingrid

    ReplyDelete
  2. Wat mooi Wendy, als iemand je wens in vervulling kan laten gaan. Zo heb je een mooi persoonlijk schilderij gekregen.
    Geniet er heel veel van.

    Fijne dag en liefs,
    Gerry

    ReplyDelete
  3. Hallo Wendy,
    Wat een prachtig mooi schilderij is dat. Ik kan me voorstellen dat jullie daar heel erg blij mee zijn. Een waar sieraad.
    Ik heb jullie trouwens een award gegeven, kijk maar even op mijn blog...
    Ik wens jullie nog een heel mooie gezellige zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete
  4. Wat een goed idee om er zelf eentje te laten maken!

    Groeten Maaike

    ReplyDelete
  5. Waardevol en prachtig schilderij heeft Kim
    voor jullie gemaakt.
    Daar kun je met veel plezier naar kijken.
    Lekker van genieten dus.
    Fijne dag, Trudie.

    ReplyDelete
  6. Geweldig wat een mooi schilderij, ik kan me goed voorstellen dat je daar heel blij mee bent.

    Groetjes en een fijne zondag,
    Esther

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!