Sunday, February 26, 2012

Pillowframe

Een tijdje geleden zag ik bij Anne-Marie van Little Red Home iets leuks; een pillowframe. Dit vond ik een leuke variatie op de memoborden die wij weleens maken / gemaakt hebben.
Dus de kast ingedoken, want daar ligt vast nog wel een lijstje van de kringloop wat er geschikt voor is. En ja hoor... Meteen begonnen met schuren en verven, van 't weekend een laatste laagje aangebracht en de stof en versieringen aangebracht. Dit is het geworden:


De 'original' stempel heb ik op m'n 'oude' werk gevonden toen ik ging helpen met opruimen. M'n collega wilde hem weggooien. Blijkbaar keek ik erg ongelovig want hij vroeg meteen lachend: "Of je moet 'em willen hebben?"
"Ja, als dat mag?" Volgens mij snapte hij er niks van wat ik nou met dat ding moest, maar ik heb hem meteen in mijn tas gestopt! Haha. Hij is volgens mij hartstikke oud, ik had hem nog nooit gezien. Maar hij doet het prima dus ik ben er blij mee.

Liefs Wendy

5 comments:

  1. Prachtig zo'n stempel, helemaal authentiek. Er zijn altijd mensen die dat nooit begrijpen.
    Maar je hebt een mooi memobord gemaakt!

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  2. Ja, erg leuk is je memobord geworden en
    wat een prachtige oude stempel.
    Leuk hoor dat je die mocht meenemen.
    Fijne avond, Trudie.

    ReplyDelete
  3. Wat een mooi memobord en je had helemaal gelijk wat de stempel betreft!! Zonde als dat in de prullenbak was beland!!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete
  4. wat leuk geworden! En die stempel is gelukkig niet in de prullenbak terecht gekomen!

    Groeten Maaike

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!