Wednesday, February 15, 2012

plankjes

Zo he he daar ben ik dan eindelijk onze computer doet nogal raar krijgen hem regelmatig dagen niet aan.
Ik heb samen met onze dochter en uiteraard wat hulp van mijn man ( zagen ) wat leuke plankjes gemaakt.
Zag zoiets bij de action met gaas en hartjes en in het grijs dit is ons eigen resultaat er moeten dus alleen nog stokjes onder elk hartje zodat onze dochter er ook van gebruik van kan maken. En de O moet nog tussen de j en de y. Wat vinden jullie ervan? Het kleine plankje is wel helemaal klaar!


  Ziet het er goed uit?
Mijn volgende project word een nieuwe lamp ook voor op tessa haar nieuwe slaapkamer
met allemaal kralen enz ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Bianca

8 comments:

  1. Dat hebben jullie samen heel leuk bedacht en gemaakt. Bovendien staat het vast erg knus op Tessa's slaapkamer!

    Groetjes,
    Esther

    ReplyDelete
  2. Jullie hebben een mooi plankje gemaakt. Je hebt eer van je werk.
    En dan gezellig op Tessa's kamer...wordt leuk!

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  3. Ik vind jouw versie mooier dan die van de winkel hoor, zo leuk en echt wat voor je dochter...ben benieuwd naar je lamp.

    ♥Eefie

    ReplyDelete
  4. Wat leuk zeg, extra leuk om zoiets zelf te maken!

    Groeten Maaike

    ReplyDelete
  5. Geloof dat ik snel weer even naar de A.ction moet :)!

    Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete
  6. Hallo Bianca,
    Wat zijn ze leuk zeg, deze plankjes. Mooi met die lieve kleurtjes. Ik vind het al ontzettend goed geslaagd, en dan is het nog niet eens af... Heerlijk!!
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete
  7. bedankt voor je lieve kaartje! je blog is erg leuk! liefs, @nne

    ReplyDelete
  8. Wat leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben en volger zijn geworden!! Ik ben ook eens even een kijkje op jullie blog gaan nemen en dat ziet er ook allemaal erg leuk uit!! Ik ga jullie ook volgen!

    Fijne dag!!

    Groetjes Judith

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!