Wednesday, February 29, 2012

Wedding decoration

Een paar weken geleden kregen we groot nieuws: onze moeder gaat trouwen! Omdat het een klein en low budget feest wordt, willen Bianca en ik haar verrassen door allerlei decoraties te maken, zodat we toch een leuke, feestelijke sfeer neer kunnen zetten. Ik weet bijna zeker dat ze niet op ons blog kijkt, dus ik denk dat het redelijk veilig is om alvast de eerste foto's met jullie te delen.


Ik heb lege potjes beplakt met een laagje servet. Daarna heb ik er de tekst 'just married' op gestempeld. Afgewerkt met een stukje jute en een kleihanger met de eerste letters van hun namen erop gestempeld.
Ik wil er eigenlijk een & teken tussen hebben, maar daar heb ik geen stempel van. Misschien vind ik die nog. Met de hand ben ik bang dat ik het verpruts, dus dat doe ik maar niet.


's Avonds met een waxinelichtje erin denk ik dat het er leuk uitziet.
Wordt vervolgd...

Liefs Wendy

11 comments:

  1. Wat een leuk nieuws dat jullie moeder gaat trouwen!! Gefeliciteerd!!
    En wat heb je mooie potjes gemaakt ter decoratie op de trouwdag! Leuk hoor!

    De stempels met een & teken zijn er wel hoor. Ik heb laatst nog een setje gekocht waar het & teken bij zat. Als je het merk wilt weten hoor ik het wel, dan moet ik het even opzoeken.

    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  2. Hartelijk dank voor je reactie Wendy .....
    Super leuk dat jullie moeder gaat trouwen, gefeliciteerd!
    Geweldig idee deze sfeervolle potjes. En vrij basic, daar hou ik van ;-)

    Geniet van de dag!!

    Hartelijke groet,
    Harriëtte

    ReplyDelete
  3. Wat bijzonder dat je op deze leeftijd meemaakt dat jullie moeder gaat trouwen...meestal zijn kinderen er op de trouwdag van hun ouders niet bij. Dat wordt vast een hele speciale dag. Leuk dat jullie er wat extra's aan toe willen voegen, dat zal ze vast heel erg waarderen!

    Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete
  4. Wat heerlijk dat je moeder gaat trouwen
    en wat een leuke creatie heb je gemaakt.
    Wens je een gezellige dag, Trudie.

    ReplyDelete
  5. Hoi Wendy,
    Wat ontzettend leuk dat jullie moeder gaat trouwen. En wie beter dan jullie kunnen voor de mooie decoraties zorgen. Twee van die creatieve dochters zullen voor hun moeder de meest feestelijke decoraties maken die je maar kunt verzinnen. En deze potjes zijn een prachtige voorbode van wat er vast nog gaat komen... Heel erg mooi zijn ze...
    Ik wens jullie nog een heel fijne woensdagmiddag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete
  6. Wat leuk dat jullie moeder gaat trouwen, gefeliciteerd!
    en wat geweldig dat jullie zelf allerlei decoraties gaan maken. De potjes vind ik al heel erg leuk, sfeervol hoor!

    Groetjes,
    Esther

    ReplyDelete
  7. Gefeliciteerd dat je moeder gaat trouwen, Wendy! En wat mooi dat jullie stiekem meewerken aan een feestelijke omlijsting.
    Veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  8. Wat mooi gemaakt! Gefeliciteerd, ik hoop dat ze niet op de blog kijkt!


    Groeten Maaike

    ReplyDelete
  9. Wat mooi dat jullie op die manier sfeer aanbrengen, gaat vast lukken.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    ReplyDelete
  10. He leuk dat je me volgt ! Ik volg jouw mooie blog terug ! Groetjes Annet

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!