Saturday, February 11, 2012

Winter

He he, daar ben ik weer. Ik heb al jullie prachtige foto's gezien van het winterweer. Wat kan de kou toch een schitterende plaatjes opleveren. Ik heb er zelf niet zoveel als ik graag zou willen, maar wil er toch nog een paar met jullie delen. Ik had vorig weekend gehoopt er meer te kunnen maken, want we waren in oosten van het land bij familie. Maar eenmaal daar aangekomen, bleek dat er haast geen sneeuw lag, en er was ook niets wit opgevroren. Wel heb ik onderweg wat foto's gemaakt, maar dat is dus wel met een snelheid van 120 km per vanuit de auto. Niet de beste kwaliteit dus, maar toch de moeite waard denk ik.




Onderweg waren de bomen namelijk wel bedekt met een laagje rijp, wat er echt prachtig uitzag. Het schitterde echt in de zon, net allemaal kristallen.




We zagen enorme aantallen vogels vliegen, die tot een paar weken geleden nog dachten niet verder te hoeven trekken, maar nu toch massaal de kou ontvluchtten.




En de vogels die wel blijven, maken dankbaar gebruik van het brood en de zaadjes in de tuin.

Liefs Wendy

5 comments:

  1. Mooie foto's van de winter...maar nog even, dan zet de dooi in! Al vind ik een witte wereld heel erg mooi, ik heb ook enorm veel zin in het voorjaar!

    Fijn weekend!! Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete
  2. Nog even mooie foto's! Morgen zet de dooi in.
    Het roodborstje vind ik daar wel heel aandoenlijk zitten.

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  3. Wat is dat een mooi gezicht hè, die witte bomen tegen zo´n strakblauwe lucht. Prachtig. Ik dacht hier bij ons uitzicht even dat er heel kleine lampjes in de boom hingen, bleken dus die glinsterende kristallen te zijn. Zo mooi....
    Ik wens je nog een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete
  4. Mooie winterplaatjes ondanks dat er niet veel sneeuw lag!

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!