Wednesday, March 7, 2012

Cupcake and a heart

Een paar weken geleden is één van mijn nieuwe collega's voor het eerst vader geworden. Omdat er veel teveel collega's zijn om op kraamvisite te gaan, is het de traditie dat de kersverse ouders hun kindje op kantoor komen laten zien zodra ze eraan toe zijn. Heb je meteen iedereen gehad en zit je niet met een bomvol huis. Op kantoor wordt dan altijd een hoekje leuk versierd in een thema dat bij de betreffende collega past. Onder de collega's wordt geld verzameld en het bedrijf zet de verdubbelaar in. Zo is er een leuk bedrag waar echt behoorlijke cadeaus van gekocht worden. Nu weet een aantal van mijn collega's wel dat ik van de knutsel ben, maar ze hebben (op één collega van de luiertaart na dan) nog nooit iets van me gezien. Dus dit lijkt mij wel een mooie gelegenheid om een kleinigheidje mee te nemen. Ik hoop dat ze het leuk vinden.


Op het kraamfeest bij de buren kregen we een cupcake in dit leuke doosje mee als bedankje. Ik heb er een cupcake in gemaakt van een paar sokjes en een spuugdoekje.


Van een blauw ruitstofje een hartje gemaakt met zijn naam erop in stoere letters.
Ben benieuwd wat ze ervan vinden...

Liefs Wendy

5 comments:

  1. Ik vind dit in ieder geval super leuk, dus ik weet zeker dat het op je werk ook heel enthousiast ontvangen zal gaan worden! Wat een leuk idee!

    Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete
  2. Ze vinden het vast heel leuk! Ik in ieder geval wel.

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk kraamcadeautje. Ze zullen het vast leuk vinden!

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  4. O wat een leuk kraamcadeautje! Ik weet zeker dat dit wel in de smaak zal vallen!

    Groetjes,
    Esther

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk cadeautje! Mooi gemaakt!

    Groeten Maaike

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!