Wednesday, March 14, 2012

Weddingdecoration 2

Ondertussen zijn we natuurlijk ook nog steeds druk met de bruiloftsdeco.
We brainstormen veel en ik ben iets aan het uitproberen op een canvas, eerst in 't klein maar als het lukt maken we een grote. Dat zal ik later laten zien.
Ik heb van 't weekend weer twee potjes erbij gemaakt, zoals ik een paar posten geleden heb laten zien. Daar zijn er nu alvast 4 van. Dat begint ergens op te lijken.
Verder ben ik bezig met het maken van een slinger. Ik weet nog niet precies hoe we die gaan gebruiken, maar hij wordt wel erg leuk.


En de uitgeponste hartjes betekenen natuurlijk ook:



Hartjesconfetti! Misschien leuk om over tafel te strooien of wie weet verzinnen we er nog iets anders mee.
Ideeen genoeg!

Tot snel. Liefs Wendy

5 comments:

  1. Leuk alle energie die jullie steken in de a.s. bruiloft van je moeder.
    Veel succes en plezier.

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  2. Spannend allemaal, maar aan jullie inzet zal het niet liggen!

    Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete
  3. Hallo Wendy,
    Hoeveel van die potten wil je maken? Ze zijn wel heel erg mooi.
    De slinger vind ik ook leuk hoor. En met de hartjes weet je ook vast nog wel wat te doen... behalve confetti...
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete
  4. Heel erg leuk hoe jullie bezig zijn voor de bruiloft! de slinger is ook heel erg leuk!

    Groetjes,
    Esther

    ReplyDelete
  5. Erg leuk om zo creatief bezig te zijn!

    Groeten Maaike

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!