Sunday, March 4, 2012

Wreath

Voorjaarkriebels krijg ik ervan, en een overdosis inspiratie ;-) er staan zulke mooie bloemstukken en kransen in de bloemenwinkels en tuincentra! Ik vind ze allemaal zo mooi. Zag samen met Bianca hele mooie in het bloemenwinkeltje hier vlakbij mijn huis, maar zo duur. Er stond er gewoon één bij van € 59,95! Wel erg mooi opgemaakt met bollen en takken maar ja...vond het wel erg veel geld. Dus gisteren maar even wat nieuwe bolletjes gehaald, amaryllis (had ik al) staat momenteel mooi in de knop, die kan er ook wel bij en nog wat kersenbloesemtakken. Mannetje ging de auto wassen, dus ik alle lentespullen van zolder geplukt en aan de slag...






Beetje opgemaakt met wat schors, houtsnippers, vogelnestjes en natuurlijk mos. Ben benieuwd hoe het eruit ziet in bloei.

Liefs Wendy

7 comments:

  1. Mooi gemaakt hoor Wendy! En je hebt helemaal gelijk, als je er zoveel voor moet betalen kun je met inspiratie ook zelf iets maken. Het zal prachtig staan als alles uitgekomen is!

    Nog een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete
  2. Tja, op deze manier heb je ook heel snel zelf een mooi stuk gemaakt.
    Ik heb gisteren ook nog even gekeken, maar deed hetzelfde op als jij. Dus ook met bolletjes thuisgekomen. En staat net zo gezellig.

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  3. Mooi gemaakt! Echt voorjaar in huis! En zelf maken is wel net zo leuk als kopen in de winkel!

    Groeten Maaike

    ReplyDelete
  4. Wat een heerlijk lente-stuk heb je gemaakt. Als je voor een mooi stuk zo ontzettend veel moet betalen, is de lol er wel heel snel van af toch? En deze heb je zelfgemaakt, sowieso veel leuker.
    Nu nog even wachten tot de amaryllis en de hiacynthen gaan bloeien...
    Ik wens je nog een heel fijne zondagavond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete
  5. Wat een mooi lentestukje heb je gemaakt!! Heerlijk dat voorjaar in huis!

    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  6. Super leuk gedaan!

    Fijne nieuwe week!!

    ReplyDelete
  7. Mooi gemaakt en je hebt helemaal gelijk, als je er zoveel voor moet betalen kun je met inspiratie ook zelf iets maken en zo te zien is het super gelukt!

    Groetjes,
    Esther

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!