Saturday, April 7, 2012

Wedding decoration 3

Ondertussen ben ik nog steeds druk met de bruiloftdeco. Omdat ik graag een wat groter 'schilderij' wil maken wat ik nog nooit eerder gedaan heb, heb ik eerst een proef gemaakt in het klein. Het ging mij erom hoe ik het hart kreukelig kreeg.


Ik ben er redelijk tevreden over. Ik ben nu met de grote bezig, en ik moet zeggen, ik denk dat hij heel mooi gaat worden. Ik heb twee grote harten gemaakt die elkaar overlappen en ik heb ze geverfd, maar meer verklap ik nog niet hoor. Ik laat hem zien zodra hij af is.
Daarna rest mij nog een ringenkussen. Verder gaan we grote stukken witte stof gebruiken.
Gelukkig heb ik ook nog wat dingen van mijn eigen bruiloft die ik nog kan gebruiken, zoals bijvoorbeeld deze twee bordjes:



Met dit alles komen we een heel eind denk ik. Ik ga ook foto's maken van de dag, dus druk genoeg.
Wel spannend, want ook dat heb ik nog nooit gedaan. Maar het komt vast goed.

Liefs Wendy

2 comments:

  1. Mooi dat je alles zo zelf maakt.
    En dan hoop ik dat je ook fijne Paasdagen hebt!

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  2. Wat mooi gemaakt!
    Fijne paasdagen,

    Groetjes,
    Esther

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!