Saturday, April 21, 2012

Weddingdecoration 4

Het heeft even geduurd, maar het is zover. Het 'schilderij' is af! En ik moet zeggen, ik ben erg blij met het resultaat. Nu maar hopen dat de ontvangers dat ook zijn, maar ik verwacht van wel.

Zijn jullie nieuwsgierig......?
Nou hier komt 'ie dan:


Ik had eerst alleen het canvas, maar ik miste toch nog wat pit. Toen bedacht ik ineens dat ik nog vergrijsde palletplankjes had liggen, die ik gered had van de open haard. Ge├»nspireerd door mijn buurvrouw die vergrijsde  vloerdelen achter een canvas in de babykamer had gemaakt, heb ik het schilderij erop gelijmd. Nu is 'ie helemaal naar mijn zin. Ik hoop dat het bruidspaar er een mooi aandenken aan heeft straks.

Liefs Wendy

7 comments:

  1. Mooi gemaakt hoor Wendy...ik denk dat het bruidspaar er heel blij mee zal zijn! Nog een paar weken wachten zie ik...

    Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete
  2. Kan niet missen, het is prachtig mooi. Goede combinatie met die vergrijsde plankjes...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    en ik duim voor wat zon...
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete
  3. Hij is echt leuk geworden, op die manier heb
    je echt een mooi cadeau!!!!
    Fijn weekend,

    ♥Eefie

    ReplyDelete
  4. Prachtig heb je dat gemaakt, daar zal het bruidspaar zeker een mooi aandenken aan hebben!

    Groetjes en een fijne Zondag,
    Esther

    Ps: Sinds kort staat mijn webwinkel op facebook. Help je mij mee om mijn winkeltje te laten groeien? Klik dan even op 'vind ik leuk' ...daar doe je me een groot plezier mee!
    www.facebook.com/brocanteriederdijk

    ReplyDelete
  5. Erg mooi geworden zeg, ik weet zeker dat het in de smaak zal vallen. Fijne week.

    ReplyDelete
  6. Dat zijn nog eens leuke cadeau's om te krijgen! Erg mooi....

    Groetjes, Pietrik

    ReplyDelete
  7. Via Via kom ik op jou blog terecht
    Ik weet wel zeker dat het bruidspaar het mooi vindt.
    Mooi gemaakt hoor.
    Ik ga je volgen hoor.
    Als je zin hebt mag je ook wel even bij mij kijken hoor.

    FIJN WEEKEND,,,,,,
    LIEFS PIETA

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!