Sunday, May 13, 2012

Transferring onto wood

Hallo allemaal,

bedankt voor jullie lieve en leuke reacties op alle bruiloftsdecoratie. Echt super leuk!

Tussendoor had ik nog iets anders uitgeprobeerd. Ik zag dit bij Elly van Cosy Life en ik was meteen verkocht.
Dat moest ik ook proberen. Omdat ik natuurlijk druk was voor de bruiloft, heb ik het even snel tussendoor gedaan, maar er gaan ongetwijfeld meer serieuze projecten mee volgen.



Deze hartjes en printjes had ik toevallig liggen, dus kon ik het even snel uitproberen. Maar het beviel prima, dus dit is niet de laatste keer....
Het hout moet wel echt helemaal goed vlak zijn, anders pakt het wat minder, maar dat is misschien ook wel leuk voor een beetje oude look. Of wellicht heeft Elly daar een tip voor.
Bedankt voor de inspiratie in ieder geval Elly!

Liefs Wendy

4 comments:

  1. Hoi Wendy,
    Wat is dat ontzettend leuk. Ik heb ook even bij Elly gekeken en haar broodplank vind ik ook fantastisch. Het idee is geweldig. Ik zou dit wel willen proberen, maar om te beginnen weet ik niet eens hoe ik een stukje tekst moet spiegelen... Ik ga het maar eens goed uitzoeken hoor. En dan nog even afwachten of wij nu een laserprinten hebben of een inkjetprinter... volgens mij de laatste... Afijn, het uitzoeken waard want ik vind het geweldig...
    Ik wens je een heel fijne dag nog,
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete
  2. Hoi Wendy,
    Wat een leuke harten zijn dit geworden met deze tekstbewerking!

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  3. Hey Wendy..Allereerst bedankt voor de link naar mn blog!
    Je prints zijn heel erg goed gelukt. Ik heb idd op mn laatste post uitgelegd hoe je het oud kan maken..Dan worden ze echt nog veeeel mooier
    Lieve groetjes,Elly

    ReplyDelete
  4. ziet er echt geweldig uit! Heb het zelf ook gedaan op sloophouten harten.

    Groetjes Esmeralda

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!