Saturday, May 5, 2012

Weddingdecoration 5

De laatste dagen voor de bruiloft zijn aangebroken. Dus nog even druk met van alles. Vorige week zijn we met z'n drietjes (Bianca, mam en ik) gaan shoppen voor een leuke outfit. Dat is aan de late kant zul je misschien denken en dat klopt ook. Onze moeder had een wondbreuk en moest daar vorige maand nog aan geopereerd worden. Dit was in het litteken van een eerdere galblaasoperatie en zat dus precies op haar buik. We moesten dus wachten tot de wond genoeg hersteld was dat ze er kleding mee kon passen. Als dat met pijn moet, is er ook geen lol aan.
Maar gelukkig zijn we in één keer geslaagd. Ze wilde graag een leuke set die ze nog de hele zomer door kan dragen. En dat is absoluut gelukt. Van de week nog schoenen erbij gekocht, dus nu is het plaatje compleet. Samen met mijn man heb ik haar de outfit cadeau gedaan.

Ondertussen ben ik ook verder gegaan met de decoratie. Ik zou nog een ringenkussen maken. Omdat ik bij het schilderij onder andere met wit en jute gewerkt heb, wilde ik dit ook graag in het kussentje terug laten komen. Zo past alles bij elkaar. Ik heb even op Etsy gekeken voor wat inspiratie en er uiteindelijk dit van gemaakt:


De stof is nog een restje voering van mijn eigen jurk. Toch een extra persoonlijk kussentje dus. Bianca's dochtertje gaat de ringen geven in het gemeentehuis. Wat zal het bruidspaar opkijken als ze met dit kussentje aankomt. Ze weten van niets....

Tot slot nog even een update over de kussens uit de vorige post. Zij hebben een nieuw huis gevonden bij ons vriendinnetje van de schoonheidssalon Feel Your Beauty. Ze passen precies bij haar interieur. Veel plezier ermee.

Liefs Wendy

2 comments:

  1. Fijn dat jullie zo geslaagd zijn met kleding voor je moeder. Is toch altijd spannend of je kijgt wat je in je hoofd hebt. En wat lief dat je dat aan je moeder cadeau hebt gedaan!
    Het ringenkussentje is heel leuk!
    Op naar de allerlaatste loodjes, veel plezier.

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk ringenkussentje! Heb je leuk gemaakt, hoor! Fijn dat jullie nog geslaagd zijn voor kleding.

    Fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!