Sunday, May 6, 2012

Weddingdecoration 6

Zoals meestal bij mij, zijn er op het (bijna) laatste moment toch nog wat extra dingetjes die erbij komen. Nog even dit, nog even dat. Ja dit zou toch ook wel leuk zijn, nou dan doen we dat ook nog even snel. Zo gaat dat vaker bij mij. Herkent iemand dit?
Zo was ik dus van de week met mijn moeder op pad voor de schoenen. Toen zei mijn moeder dat ze toch nog wel iets van een receptieboek zou willen. Nu had ik er wel aan gedacht, maar omdat het een klein feestje wordt, dacht ik niet dat het nodig was. Maar ja...ze wil het dus toch graag. Ok mam, komt in orde. Ik heb op het internet een keer iets aparts gezien. Beetje aan haar uitgelegd, nou dat lijkt haar wel wat, dus gaan we 't zo doen:



Ik heb een aantal 'labels' gesneden uit karton met een linnenstructuur. Gaatje erin gemaakt en een hartje van de confetti (komen ze toch van pas) erop geplakt. Hier wil ik dan iedereen een gelukswens of iets dergelijks voor het bruidspaar op laten schrijven. Ik koop een mooie bos takken en zet die in een vaas. Hier mag iedereen dan het kaartje inhangen. Zo hebben ze een wensboom en na een tijdje kunnen de kaartjes eruit en plakken we ze in een boekje met een foto erbij die ik bij binnenkomst van iedereen maak. Leuk idee?


Liefs Wendy

5 comments:

  1. Dat is een enorm leuk idee!

    Groetjes, Pietrik

    ReplyDelete
  2. Wat ben je al inventief geweest om de dag voor je moeder tot een geweldige dag te maken! Hulde! Dit is ook een leuk idee!

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  3. Hoi Wendy,
    Super goed idee... Geweldig mooi bedacht van je. Wat zal dat een mooi wensboompje worden. Heel lief die witte kaartjes met een hartje er op...
    Gaan er nu nog meer van die geweldige ideeën komen bij je? Zal me niets verbazen...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete
  4. Wij hebben zoiets wel eens meegemaakt in de vorm van witte tuinstoelen. Dan mocht iedereen dan op het witte doek een boodschap schrijven met zwarte stift..was erg leuk moet ik zeggen. Je boompje zal het zeker ook goed doen.
    Ik ben benieuwd wat je met mijn idee gaat doen!
    Lieve groetjes, Elly

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!