Saturday, May 12, 2012

Weddingdecoration 7

We hebben afgelopen maandag echt een mooie dag gehad. Het bruidspaar was helemaal gelukkig met alle decoraties en hoe leuk de zaal was aangekleed. Binnenkort laat ik jullie wat foto's zien, maar eerst nog één laatste creatie. De enveloppendoos:


Ik heb weer dezelfde kleuren gebruikt, om alles een beetje in dezelfde stijl te houden.


Aan de zijkant kan de doos geopend worden door middel van de strik.


Tot slot nog wat simpele bedankjes gemaakt en het feest kon beginnen.


Liefs Wendy

4 comments:

  1. Leuk dat de decoraties zo geslaagd waren!! Eer van je werk dus!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete
  2. Goed gedaan! Super decoraties!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    ReplyDelete
  3. Prachtige decoraties! Je hebt er heel wat inspiratie en liefde ingestoken!

    Fijn weekend en lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  4. Hallo Wendy,
    Ja hoor, ik wist het wel, het was nog niet klaar... Wat heb je dit ook weer leuk gedaan zeg.
    En nog van harte gefeliciteerd met dit huwelijk van je moeder. Ik hoop dat jullie met elkaar een fantastische dag hebben gehad en je moeder en haar man wens ik een heel lang gelukkig leven samen...
    Lieve groet,
    Mirjam

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!