Sunday, June 3, 2012

Tablerunner

Hallo allemaal,

het heeft even geduurd, maar ik ben er weer.
Dit keer wil ik jullie het moederdagcadeautje laten zien wat we aan mijn schoonmoeder hebben gegeven. Afgelopen kerst had ik de tafel leuk gedekt met onder andere tafellopers. Toen zei ze dat ze dat zo leuk vond. Dat heb ik onthouden en met moederdag wist ik dus meteen een geschikt cadeau.




Ze zijn donkergrijs, want zo passen ze perfect bij de kleur die mijn schoonouders op de muur hebben.
Op de foto's komen ze niet helemaal tot hun recht, maar jullie snappen het idee. De kleur komt het meest overeen met de middelste foto.

Liefs Wendy

4 comments:

  1. Leuk zeg! Wat een origineel cadeau!

    Groetjes, Pietrik

    ReplyDelete
  2. Leuk cadeau en je wist dat het in goede aarde zou vallen. Dat is leuk!
    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  3. Ohh, wat leuk zeg...ik ben gek op tafellopers (al gebruik ik ze eigenlijk maar heel weinig, dom hè?).

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete
  4. Je schoonmoeder zal er vast en zeker heel erg blij mee zijn. Het ziet er erg leuk uit!
    Lieve groetjes, Elly

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!