Sunday, June 17, 2012

Wedding heart

Vorige week ging één van mijn collega's trouwen. Als extraatje bij het cadeau dat ze van de collega's en het bedrijf kreeg, heb ik een klein kussentje gemaakt. In de vorm van een hart met erop de namen van het bruidspaar en de datum van de grote dag. Ik heb gekozen voor hetzelfde lettertype als op de kaart. Dit viel de bruidegom meteen op, wat erg leuk was.


Ze waren er superblij mee en verzekerden me dat dit hart een speciale plek in hun huis zou krijgen.
Hartstikke leuk om te horen!

Liefs Wendy

4 comments:

  1. Wat een mooi hart, daar zou ik als bruid ook blij mee geweest zijn hoor :)!

    Fijne zondag Wendy! Lieve groet, Ingrid

    ReplyDelete
  2. Prachtig Wendy, een heel mooi hart. Ik vind je creativiteit leuk!
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  3. Wat leuk! Ik kan me voorstellen dat ze er super blij mee zijn!

    Groetjes,
    Esther

    ReplyDelete
  4. Wat mooi! Wij kregen met onze bruiloft eentje van Ymie (swiid-swiet), die pronkt ook nog steeds in ons huis.

    Groetjes, Pietrik

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!