Sunday, December 16, 2012

Christmas

Ohh, wat is het lang geleden! Maar ik ben er weer hoor!
Afgelopen tijd zo druk geweest.Voor de tweede keer op vakantie geweest naar Amerika, zo geweldig. Maar daarna veeeel foto's om uit te zoeken en een album te maken. Er is een hoop tijd in gaan zitten, maar het is super geworden. En daarna wil iedereen het zien natuurlijk, dus veel bezoekjes om het boek te showen. Dan ook nog jarig volgende week, dus ook daar moeten de nodige voorbereidingen getroffen worden. Maar ik vond het nu toch wel de hoogste tijd voor weer eens een berichtje. Nog net op tijd voor kerst.

Gelukkig hebben we een paar weken geleden eindelijk de groene muur geverfd. De kleur 'klei' is ervoor in de plaats gekomen. We zijn superblij met het resultaat, het is zoveel warmer. Hadden we eerder moeten doen! Maar dan nu wat kerstdecoraties. Zelfgemaakt natuurlijk :-)


Dit is een piepschuim balletje, omwikkeld met jute. Ik heb er vorig jaar een stuk of 4 zo gemaakt, met alleen het jute touw en dan in een vaas. Nu heb ik er een haakje aangemaakt, restje stof eromheen en hij is klaar voor in de boom.





Bij de A.ction kocht ik een aantal doorzichtige ballen. Ik heb ze allemaal anders gevuld. Zien jullie de nieuwe kleur muur op de achtergrond?
Van de week zal ik nog meer decoraties laten zien die ik van een oud boek heb gemaakt.

Liefs Wendy

No comments:

Post a Comment

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!