Sunday, February 17, 2013

Burlap

Een paar maanden geleden zijn onze buurtjes verhuisd. Nu zijn ze in plaats van goede buren, verre vrienden geworden, want ze zijn naar Tiel verhuisd. Toen we bij hen op bezoek gingen om hun nieuwe huis te bewonderen, had ik onder andere wat zelfgemaakte cadeautjes meegenomen. Ik had op het Pinterest prikbord van mijn buuf (zo noemen we elkaar nog steeds) gekeken voor inspiratie. Daar stonden genoeg foto's waar ik wel wat mee kon.


Deze foto is helaas niet heel duidelijk, maar dit is één van de vier jute bestekhouders die ik voor haar heb gemaakt. Haar reactie was superenthousiast! Een kreet en 'O Wen! Hoe wist je dat?' Ze moest lachen toen ik vertelde dat ik 'stiekum' op haar Pinterest prikbord had gekeken.

 
Dit lijstje heeft een mooi plaatsje in de slaapkamer gekregen, zo heb ik inmiddels gezien. Past precies bij de stijl. En ik vind het ook wel een beetje een bruiloftsfeertje hebben. Wat ook goed uitkomt, want in september gaan ze trouwen! Kan ik weer bruiloftsdeco maken!
 
Liefs Wendy

No comments:

Post a Comment

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!