Monday, December 30, 2013

X-mas deco

Ben een beetje laat met plaatsen hiervan natuurlijk, maar afgelopen maand heb ik 2 workshops bijgewoond. De eerste workshop heb ik samen met een collega gedaan.
Een windlicht maken door middel van vilten om een vaas. Was erg leuk om te doen. Hier is het resultaat.


De andere workshop werd op het werk gehouden voor een goed doel.
Hier hebben we een paneel van hout gemaakt. Een dergelijke foto hebben jullie vast al eens op Pinterest voorbij zien komen.



Hoop in het nieuwe jaar weer wat vaker berichtjes te plaatsen. Voor nu wens ik iedereen een hele gezellige jaarwisseling en heel veel liefde en warmte voor het nieuwe jaar!

Liefs Wendy

3 comments:

  1. Het is nooit te laat om zulke leuke creatie`s te laten zien.

    Prettige Jaarwisseling.

    Groetjes Joke.

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke workshops! Erg leuk geworden!

    Een hele goede jaarwisseling gewenst met allen die je lief zijn!

    X Pietrik

    ReplyDelete
  3. Bedankt voor je berichtje op mijn blog. De workshops klinken leuk !
    Ik wens je een gelukkig nieuwjaar,

    Lieke

    ReplyDelete

Leuk dat je een reactie achterlaat. Bedankt!